doyen_supports.jpg

Support

Doyen Nederland is bovenal een belangrijke partner voor haar klanten. Om dit te zijn en te blijven begeleiden wij u dagelijks met een breed scala aan producten en diensten die u in staat stellen een succesvol bedrijf te runnen. 

Effectieve, innovatieve tools en professionele teams zijn er voor u. 

Extranet (viadoyen)

Het extranet portaal is uw persoonlijke toegang tot diverse diensten die door Doyen worden aangeboden. 

  • Uw bestelling 
  • Uw facturen en pakbonnen 
  • Beheer van de after-sales service 
  • Prijslijsten 
  • Aanbeveling van de voorraad 
  • Promoties 
  • OEM Informatie

Salto

Dankzij Salto heeft u toegang tot de nieuwste technologische catalogus en aanverwante toepassingen van dit moment. Voor u als grossier maar ook voor uw klanten, de garagisten. De prestaties van dit "all in one"-systeem, is een unieke service richting uw bestaande klanten en biedt u kansen uw marktaandeel uit te breiden. 

Salto omvat de volgende 4 functies met duidelijke indeling :  

  • Informatie en opzoeken van onderdelen 
  • Reparatietijden en offertemodule
  • Online bestelsysteem 
  • Montagetips & aanbevelingen 

Salto is uw onmisbare partner voor uw dagelijks werk.

Techniek

Het technische team helpt u met :

  • De verkoop van diagnose apparaten en aanverwante producten 
  • De organisatie van technische avonden voor uw klanten 
  • Opleiding van uw team 
  • Nieuws op technisch gebied 
  • Selectie van technische producten 
  • Technische ondersteuning 

Het technische team van Doyen verzamelt en deelt de informatie die nuttig is voor u. Zo helpen zij u uw concurrentiepositie te verstevigen. 

Marketing

De marketeers van Doyen stellen samen met de leveranciers een pakket merken en producten samen dat voldoet aan de wensen van de huidige markt. Het aanbod wordt voortdurend verbeterd op basis van veranderingen in de markt. U wordt op de hoogte gehouden van veranderingen middels e-nieuwsbrieven en via uw extranet. Aanvullingen in de regionale voorraad en verkoopargumenten per productgroep zijn beschikbaar via verschillende communicatiemiddelen. Een speciaal team is dagelijks bezig met het landelijke prijsbeleid. Zij vergelijken prijzen en passen deze aan waar mogelijk. Zo kunt u ook u een concurrende prijsstelling hanteren. Daarnaast ontvangt u regelmatig promoties en kunt u deelnemen aan garageacties die onderdeel zijn van een jaarlijks marketingplan.